close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה צריך לבדוק לפני שנרשמים ללימודי קולנוע?

מערכת שורשא סיוון, תשפא12/05/2021

יש מי שמסיים את השירות הצבאי ויוצא לחפש אחרי קריירה בעולם ההייטק. ויש מי שמבקש לפנות דווקא לתחומי האומנות והיצירה, מתוך רצון להגשים את החלומות הגדולים

תגיות:
יש מי שמסיים את השירות הצבאי ויוצא לחפש אחרי קריירה בעולם ההייטק. ויש מי שמבקש לפנות דווקא לתחומי האומנות והיצירה, מתוך רצון להגשים את החלומות הגדולים ואמונה בכישרון הייחודי שלו. אם אתם אנשים שרוצים להגשים חלומות וכבר מגיל צעיר התאהבתם בעולם הצילום האומנותי, אתם כנראה שוקלים בכובד ראש את האפשרות לבחור במסלול לימודי קולנוע באחד מבתי הספר המקצועיים שפועלים ברחבי הארץ. לא כולם מרגישים שזו היא הבחירה הבטוחה מלכתחילה, ועל כן אתם רוצים לדעת מה צופן לכם העתיד, במהלך שנות הלימוד. ובמדריך הקרוב נסייע לכם להבין מה חשוב לדעת על לימודי קולנוע לפני שאתם לוקחים החלטות.

לימודי קולנוע – החוויה שתיצור לכם קריירה
מסלול לימודי קולנוע הוא מסלול מיוחד מאוד, שמכין אתכם לחיים בעולם היצירה הישראלי והגלובלי. אם כך, לפני שאתם נרשמים למסלול, חשוב לבדוק ש:
1. יש לכם מספיק ניסיון ורקע בתחום זה – רבים מהסטודנטים לקולנוע הם תלמידים עם רקע עשיר מאוד בתחום היצירה, כבר מגילאים צעירים. כך שיהיה לכם יתרון משמעותי מאוד, אם תתקבלו למסלול שתואם את הרקע שכבר יש לכם.
2. בחרו את המסלול שהכי מושך אתכם – יש כל כך הרבה דרכים להשתלב בעולם היצירה הקולנועית, ואתם רוצים וצריכים לבחור את המסלול שהולם את החלומות שלכם. כל מחלקת לימודי קולנוע מציעה חוויה קצת אחרת, שכוללת מסלול לימודים עם התמקדות בנושאים שונים, וחשוב לבחון את האפשרויות, לפני שלוקחים החלטה.
3. החוויה הסטודנטיאלית – כמו צעירים רבים גם אתם רוצים לקבל את הידע המקצועי הטוב ביותר. אבל חשובה לכם גם האווירה וחוויית הלימודים במוסד האקדמי שבו אתם בוחרים להעביר את שלושת השנים המעניינות ביותר בחיים שלכם. אז מומלץ לשוחח עם סטודנטים ולהגיע לביקור ביום הפתוח, והכל על מנת לבדוק שאתם מרגישים בנוח בסביבה החדשה שלכם.
4. שכר הלימוד – בעיניים של סטודנטים רבים, שכר הלימוד הוא האתגר הגדול ביותר של תקופת הלימודים. כך שאם יש לכם אפשרות לקבל הנחות בשכר הלימוד, או מלגות מטעם המוסד עצמו, ייתכן ותרצו להשקיע את כל המאמצים שלכם במוסד מסוים.

הפכו את שנות הלימוד, לשנים הכי יפות בחיים שלכם
שנים ארוכות של קריירה משגשגת בעולם הקולנוע, מתחילות בחוויית הלימודים שאתם יוצרים לעצמכם. טובי הקולנוענים ואנשי היצירה של מדינת ישראל, ייצרו לכם את התנאים המפרים ביותר ללמידה אקטיבית ויוזמת. ובסופו של יום, זו תהיה הדרך הכי טובה מבחינתכם לצבור ידע, אבל גם מוניטין חיובי וקשרים מקצועיים עם אנשי מכל רחבי קשת העשייה המקצועית בתחום. קחו את הזמן ושקלו את כל האפשרויות שעומדות על הפרק. כדי שהבחירה שלכם בהווה, תשפיע בצורה הכי טובה והכי נכונה שיש, על היכולות המקצועיות שלכם בעתיד לבוא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה